wtorek, 16 kwietnia 2013

Wybaczcie

      Wybaczcie mi, ale okropnie się dzisiaj czuję. Od rana strasznie kręci mi się w głowie. Oczywiście musiałam iść do szkoły, a na dodatek pierwszą lekcją był wf i musieliśmy skakać wzwyż na ocenę. Ale przynajmniej pomyślałam i nie ćwiczyłam. Ale i tak jeszcze potem było 5 masakrycznych lekcji. Ech...brak słów. Tak więc kolejny rozdział dodam jutro. Chciałam jeszcze polecić jednego bloga. Każdy kto lubi serię "Harry Potter" powinien wejść na tego bloga: http://dm-i-hg-story-of-us.blogspot.com/ Pisze go moja koleżanka i muszę powiedzieć, że pisze świetnie. Ja sama nie spodziewałam się TAKIEGO połączenia, ale i tak mi się podoba. No to do zobaczenia jutro.
                                                          Janey^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz