czwartek, 19 września 2013

LIEBSTER BLOG AWARD

Nominacja: 17.09.13r.

      JEEEEEEE!!! Zostałam nominowana przez moją kochaną Lenę Angeles! ;* Dzięki Ci wielkie!

      Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla bloggerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym na ich blogach) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od Leny Angeles:

1. Kiedy się urodziłaś?
- 12 października 1999 roku. Za niecały miesiąc skończę 14 lat.
2. Twój ulubiony zespół?
- Big Time Rush!!! I jeszcze Maroon 5, Nickelback, Skillet i Shinhwa
3. Ulubione miejsce?
- O jezu nie wiem no... Może... Już wiem! U nas w Chorzowie za McDonaldem fontanna :) Ale to w lato, bo w zimę to tam pewnie zimno jest w trzy i trochę xD Zimą to nie wiem... Chyba własne, ciepłe, mięciutkie łóżko ^^
4. Skąd pomysł na bloga?
- Cóż, to było tak, że ty zaczęłaś pisać bloga (obecnie naszego wspólnego ^^), ja się na wf dołączyłam, i tak mnie jakoś natchnęło żeby założyć własnego. A pomysł na 1 rozdział po prostu przyszedł mi do głowy. Resztę wymyślam na poczekaniu, chociaż muszę przyznać, że nad pewnymi wydarzeniami myślę od dłuższego czasu i tylko czekam, kiedy będzie odpowiedni moment żeby je wpleść.
5. Wolisz blondynów czy brunetów?
- Oj ty już dobrze wiesz...xD Nie no ale do tych co nie wiedzą, to proszę bardzo: Do niedawna sądziłam, że lubię tylko brunetów, ale teraz w gimnazjum zaczynają mi się podobać blondyni... Dla przykładu: w podstawówce tylko bruneci mi się podobali, a teraz w klasie jest 1 brunet i 2 blondynów. Tak wiem, dziwne to, ale najdziwniejsze jest to, że oni w niczym nie są do siebie podobni! No może oprócz wzrostu, bo wszyscy mają ok. 170cm ^^
6. Ulubiony kolor?
- Czerwony, fioletowy, czarny, niebieski
7. Ulubiony film?
- "Dary Anioła: Miasto Kości" To się nigdy nie zmieni! Uwierz! Ja Ci mówię, ten film swoją świetnością przebija pierwsze 3 części Harry'ego Pottera, bo po 4 to są na równi, ale porównując pierwsze części Harry'ego i Dary Anioła, to po prostu CUDO! Grzechem jest nieobejrzenie tego filmu ^^
8. Dokończ: Uwielbiam...
- Gnić w łóżku do 11:00, szybko kończyć lekcje, fałszować, rysować, czytać, oglądać anime, dostawać głupawki bez powodu na lekcjach matematyki, polskiego, religii, itd. To chyba tyle ^^
9. Ulubiona piosenka?
- Dużo tego, ale np. Logan Henderson & Kendall Schmidt - "Next Step", BTR - "Windows Down" i "Love Me Again" (niezmieniana wersja!), Taylor Swift - "Haunted", Demi Lovato - "Heart By Heart", Skillet - "Awake And Alive", Nickelback - "I'd Come For You", Maroon 5 - "Payphone" i "Harder To Breathe", Eminem - "Berserk", USS - "This Is The Best", Miku Hatsune - "Love Is War" (cover by Fye), Jamie Campbell Bower - "Better Man"... To chyba tyle tych moich najulubieńszych ^^ Jest ich więcej, ale mi się pisać nie chce :)  
10. Ulubiony blog?
11. Co Cię najbardziej uszczęśliwia?
- Hmm... Nowa piosenka/teledysk/zdjęcie BTR, głupawki z koleżankami na przerwie po jednym łyku słodkiego soku (do dzisiaj nie wiemy czy była w nim marihuana czy nie ^^), wakacje, wycieczki, zielona szkoła (Lena mam nadzieję że nie będziesz mi przypominać o scenie Szymona i jego spodni w naszym pokoju ^^), kiedy chłopcy którzy mi się podobają chociażby koło mnie przejdą[czytaj: spojrzą na mnie, powiedzą hej, powiedzą kilka słów więcej] Tak wiem że nie ma się z czego cieszyć, ale powiedzmy sobie szczerze: mam szczęście tylko do cholernie brzydkich nieinteligentnych idiotów, więc chyba mam prawo pomarzyć o mądrzejszych i ładniejszych. No i zabawniejszych i trochę milszych. Ech, moje życie to jedno wielkie gunwo, jakby to moja koleżanka określiła ^^

Nominuję:

      Wybaczcie, ale nominuję tylko 8 a nie 11, ponieważ dużo blogów które czytam jest teraz zawieszonych i po prostu nie mam co nominować. Kolejność nominowania losowa, nie według schematu od najlepszego do najgorszego!!!

Moje Pytania Dla Was:
1. Lubisz czytać książki? Jak tak to jakie?
2. Ulubiony przedmiot w szkole? (przerwa też się liczy^^)
3. Wolisz British English czy American English?
4. Słuchasz Eminema?
5. Ile masz lat?
6. Co cenisz bardziej? Przyjaźń czy miłość?
7. Skąd pomysł na bloga o takiej a nie innej tematyce?
8. Czy uważasz że mała dziewczynka trzymająca w ręce duży tasak częściowo pokryty krwią jest słodka? (pytam z ciekawości, bo mam trochę odmienne znaczenie słowa "słodkie" ^^)
9. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
10. Ulubiony serial w telewizji?
11. Jakie znasz i umiesz języki?

      Jeszcze raz dziękuję Lenie a tak poza tym to wszystkim, którzy czytają tego bloga. Następny rozdział jutro! 
                                                                   Janey^^

1 komentarz:

  1. Hej, mam do ciebie taka mala prosbe/pytanko... Moglabys mi powiedziec, ktory wyglad bloga jest lepszy?
    Ten co jest teraz;
    http://drake-and-nina-love-and-fantastystory.blogspot.com
    Czy ten nowy, nad ktorym dzisiaj pracowalam...
    http://amazing-dark-story.blogspot.com
    Gdybys mogla, to podaj mi prosze odpowiedz na ktorym kolwiek z moich blogow... Bylabym bardzo wdzieczna i z gory dziekuje! ;**


    PS. Zapraszam na moj nowy blog! ;**
    http://mysterious-world-of-darkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń