sobota, 5 kwietnia 2014

Urodzinki!!! ^.^

      Zgadnijcie, co dzisiaj jest za dzień? Ja jak się dzisiaj o 13:30 obudziłam (byłam na nocy filmowej, która trwała do około 6:00, w domu byłam około 6:40, to się nie dziwcie ^.^) to takie: 
      "Czy ja o czymś zapomniałam? Coś chyba miałam zrobić... Już 14:00?! ... A kij z tym, poleżę sobie jeszcze... <20 minut później> <<momentalny zryw na łóżku, lampka zapalająca się nad głową>> Roczek bloga!!!" 
      No wiem, ja i ten mój zapłon to po prostu... <<facepalm>> xD No, ale do rzeczy. Dzisiaj o sobie przypominam, bo długo się tu nic nie pojawiło, ale obiecuję, że jak tylko internet zacznie mi NORMALNIE SZYBKO CHODZIĆ, A NIE TAK, ŻE JEDNA STRONA OTWIERA MI SIĘ 2 GODZINY, czyli w czwartek (10 kwiecień), to kilka dni później powinien pojawić się rozdział albo chociażby jakaś jednorazówka. Właśnie, wolelibyście jednorazówkę z życia którejś z dziewczyn, czy może z Carlosem? Bo z tą drugą męczę się od jakichś... 7 miesięcy? Wypadałoby ją w końcu skończyć... -.- No a z okazji roczka bloczka (nawet się zrymowało >.<) będzie kilka fotek, które pojawią się pod najbliższym rozdziałem... No wybaczcie, ale niestety tak to jest, jak się ma TAKI ŚWIETNY internet =.= Pamiętajcie, nigdy, ale to przenigdy nie inwestujcie w przenośny internet z play'a, który na dodatek ma chyba tylko jakieś 5 MB. Niech mi się już kończy ta umowa i przechodzę na router z UPC! I przy okazji będę mieć wtedy kablówkę...
      W zamian za ten cholerny internet <to i tak cud, że udało mi się otworzyć bloggera> i mój chwilowy <taa, "chwilowy", który trwa już nie wiadomo ile miesięcy> brak weny zdradzę Wam parę (być może interesujących) faktów... A raczej spoilerów związanych z przyszłymi wydarzeniami w życiu Jane i reszty :P Wiem, jestem okropna, ale jak nie chcecie wiedzieć, co się stanie (to oczywiste, że nie zdradzę, co się dokładnie stanie, dam Wam tylko do myślenia ^.^) to nie czytajcie linijki poniżej, ani żadnej innej znajdującej się po niej, które są zaznaczone na czerwono <<<jaka ja czasami jestem nieogarnięta...>>>
1. Związki dziewczyn i chłopaków z BTR przejdą niezły sztorm. Z niektórymi będzie gorzej niż z samolotami, statkami i w ogóle, które zaginęły w Trójkącie Bermudzkim albo niż gdy Titanic rąbnął w górę lodową, która pojawiła się znikąd i mało kto przeżył. Nie wszyscy co prawda wpłyną na niespokojne wody, ale większość tak. Kto?
2. Pamiętacie, co Jake nam opowiedział o Nocy i bitwie końcowej? Że Noc ZAWSZE wtedy umiera. Teraz na pewno umrze więcej niż jedna osoba i mam nadzieję, że nie wiecie o jakich osobach myślę >_>
3. W życiu któregoś z chłopaków po tym, jak któraś z dziewczyn złamie mu niedobrowolnie serce, pojawi się ktoś nowy... Ale tego dowiecie się za jakieś... 10-20 rozdziałów :D Czyż życie nie jest cudowne? ^_^ Macie pomysły w czyim życiu zajdzie taka zmiana? To nie jest takie oczywiste, jak Wam się może wydawać ~.~
4. Jane będzie próbowała popełnić samobójstwo za jakieś 5 rozdziałów, może wcześniej (albo później). Dlaczego? To chyba oczywiste.
5. Przyjaźń się rozpadnie. Że Jane i Nelly to oczywiste, ale czy czyjaś jeszcze?
6. Za niedługo dziewczyny wrócą do swoich miast, a chłopcy do siebie. Wytrzymają?
7. Halston będzie jeszcze bardziej posrana...
      Szczęśliwa siódemka? W życiu xP Będą się dziać jeszcze inne rzeczy, ale tych spoilerów byłoby już po prostu za wiele. Nadmienię jeszcze tylko, że <<<SPOILER>>> Tom nie cofnie się przed niczym, by zdobyć Jane. Będzie agresywny i brutalny w stosunku do Logana... oraz samej Jane. No, ale już koniec tego spoilerowania. Ktoś kiedyś powiedział "Spoilerowanie to grzech ciężki" <<tak właściwie to nazwa jednej ze stronek na fb (a tam taki szczegół) ^.^>> i w pełni się zgadzam. Proszę Was, byście w komentarzach próbowali odpowiedzieć na spoilery 1-7, czyli co Waszym zdaniem konkretnego będzie się działo (i tak wiem, że wszyscy, nawet gdy nie chcą, czytają spoilery, to po prostu przeklęta siła wyższa -.-) Do zobaczenia za plus minus tydzień (raczej plus :/ )
                                                                                                         Janey^^

7 komentarzy:

  1. Co do recenzji twojego bloga:
    http://oceniamy-wasze-blogi.blogspot.com/2014/04/ze-wiesci.html

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak po za tym, to spóźnionego wszystkiego najlepszego! ;)

    PS. Zapraszam na nowego bloga do mnie:
    http://demon-can-be-angel-too.blogspot.com
    Liczę na SZCZERY komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, czy nadal jesteś zainteresowana oceną Twojego bloga? Oceniająca, do której się zgłosiłaś odeszła, więc jeżeli nie chcesz, by ktoś inny ocenił Twojego bloga, proszę, daj znać :)
    http://oceniamy-wasze-blogi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego ;*
    Świetny blog :*
    Zapraszam do siebie :
    http://dobieszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "[...] Nie uratował młodego mężczyzny, który stracił przytomność uderzając głową w kierownicę. Nie uratował także dziecka, które płacząc umierało płonąc razem z tatą.- Przewodnik otarł ręką łzę, po czym mówił dalej. - Gdy policja i straż pożarna razem z karetką dojechały na miejsce, powiadomieni przez przejeżdżających kierowców, zastali dwa doszczętnie spalone wraki. Tydzień później pochowaliśmy dwie puste trumny."
    Czy James Maslow z synem miał szansę przeżyć? Czytaj Believe in Angels!
    http://btrwerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I was recommended this website by my cousin. I'm not sure
    whether this post is written by him as no one else know such
    detailed about my trouble. You're amazing! Thanks!

    Also visit my page: cheap web hosting with free domain

    OdpowiedzUsuń
  7. It's going to be ending of mine day, but before ending I am
    reading this fantastic article to increase my knowledge.


    My blog post Discover More Here

    OdpowiedzUsuń