piątek, 10 stycznia 2014

Przepraszam!

      Przepraszam Was bardzo, że życzeń nie dodałam, jednakże internet mam z limitem, który skończył się tuż przed opublikowaniem tego posta, a pojawia mi się znowu 10 dnia każdego miesiąca. Teraz więc przed Wami spóźnione życzenia i fotki nie zawsze świąteczne bohaterów, gdyż u niektórych nic się nie dało znaleźć :*
Dużo szczęścia, eee... To banalne. Dużo seksu i miłości, aaa... To normalne. Dużo kasy, yyy... Nie wiem skąd. Oj, po prostu Wesołych Świąt i zalanego w trupa Sylwestra xD




       LENA ANGELES, przypatrz się zdjęciu poniżej i zastanów się, do kogo mój mąż jest tu podobny. Po prostu musiałam to dodać :D


























      Poniżej jest fotoshop, ale mniejsza o to ^.^




      Mam nadzieję, że spędziliście miło święta, a w Sylwestra się nie nudziliście, bo jak to mówią: "Jaki Sylwester, taki cały rok". Ale gdyby tak patrzeć na te wszystkie przysłowia, to człowiek by oszalał. Z tego Sylwestrowego wychodzi na to, że cały rok będę pić ajerkoniak :D Rozdział pojawi się w niedzielę lub poniedziałek. Do zobaczenia
                                                                        Janey^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz